fredag 26. september 2008

Quiltekveld og hemmelig venn gave

Igår kveld hadde vi quiltekveld og det er alltid veldig kjekt. Klarte å starte på enda et nytt prosjekt. Vi lærte litt om confetti og hvordan vi bruker en spesiell linjal for å skjære ut firkanter.

På vis og fortell var det ikke så mange som viste så mye, men Oddlaug hadde laget et herlig barneteppe. Jeg likte fargene så godt.


Fikk også min Hemmelig venn gave i går. Se alt det fine jeg fikk. Har ikke funnet ut hvem som er min venn i september, men jeg ble i allefall veldig glad for dette. Fargene på garnet var helt meg. Tror ikke jeg skal fryse på beina i sommer.


Det har blitt høst her hos oss. Etter noen herlige solfyllte dager er det grått i dag. Så i dag har jeg stått på hodet i potetåkeren for å få potetene opp av jorda før regnet kommer. Det kjennes i det meste av kroppen. Det er ikke den beste arbeidsstillingen å ha over lang tid. Men det er med en god følelse at en ikke reiser seg så lett som en til vanlig gjør. Arbeidet er gjordt og stivheten går jo over. Håper på litt skryt av mannen når han kommer hjem fra jobb.(glis)


Håper dere får en herlig helg, selv om regnet kanskje vil øse ned ute. Tenn et lys og gled deg over at du har tak over hode. Take care.

Ingen kommentarer: