onsdag 10. september 2008

Tur innom Lappemor på Tynset

Vi har vært på tur. Den ble ikke helt som vi planla i utgangspunktet, men vi hadde det koslig. Vi hadde en stopp på Tynset, måtte bare finne Lappemor. Vi trengte ikke lete lenge, og det var en butikk etter mitt hjerte. Så masse flott. Det gikk ikke lenge (ikke 1 minutt en gang)før eldstemann hadde lett fram stoff med traktorer og maskiner på. Også måtte jo jeg kjøpe noen stoff som passet sammen med disse. Håper dette blir et teppe til min maskininteresserte gutt.


Noen sticherymønster ble også med hjem.


De fire stoffene til venstre har jeg planlagt som et påskeprosjekt. De to andre var bare fine. Jo da, også kjøpte jeg meg en ny linjal også.


Har jo en herlig mann da. Når ungene begynte å bli leie (det tok ikke så lang tid) tok han dem med seg på tur rundt på Tynset. Håper dette kan gjentas. Men jeg har jo noen prosjekter å henge fingrene i fram til da. Vaskemaskinen går for fullt nå. Må bare bli ferdig med Ruth@ sin RR først. Det tar tid.
Ha det riktig bra til neste gang.

Et lite tankekors i en stressende verden:
Den som finner hvile i seg selv
føler seg hjemme mange steder.

Ingen kommentarer: