onsdag 24. september 2008

Nytt prosjekt.

Jeg er ferdig med min runde på Ruth@ sin RR, og det er godt for den har jeg brukt mye tid på. Og så klarte jeg ikke å la være å begynne på et nytt prosjekt. Min eldste sønn skal få seg et koseteppe av stoffet jeg kjøpte hos Lappemor. Det er så morsomt, for jeg synes det ser ut til å bli fint. Har kuttet de lyse stoffene med traktorer 6"x6" også har jeg brukt de fargeglade stoffene jeg kjøpte i tillegg til å ramme inn maskinmotivene. Eldstemann syns det er helt greit at jeg syr på symaskin for tiden, så jeg har kommet et helt stykke. Her er en liten smakebit:


Vi har en helt fantastisk høstdag i dag, med sol fra klar himmel. Det er herlig med slike dager. I dag har vi hatt brukere på garden og vi har kost oss ute i sola. Det er 5. dagen med Inn på tunet, og vi koser oss for det meste. Jeg liker å ha mennesker rundt meg, og har klart å bli veldig glad i de som kommer hit. Det er kjekt for oss som par også å ha dette som vårt felles prosjekt.


Nei nå må jeg ut å nyte resten av solstrålene. Ha ei riktig fin uke.

Ingen kommentarer: