torsdag 4. september 2008

Veldig rosa

Nå har det begynt å bli veske her, og når en er litt sånn fargelad frik, så ble dette veeeeldig rosa. Men mot alle forventninger så begynner jeg å like den. Kanskje blir det en rosa veske på fruen i huset. Det er i allefall overraskende om den får sitt hjem her, og ikke får et gavepapir rundt "magen" og blir sendt til en litt mer rosa persom enn meg.


Det resten av hobbytiden min blir brukt til er Ruth@ sin sjø og strand RR. Vi skal sy blokker denne omgangen her, og jeg har valgt blokken By the sea. Det ble en masse arbeid, men det ser bra ut så langt. Har blingsa litt på målene da, men jeg håper det blir godkjent. Tar bilder, men får ikke lov å vise noen av dem før eieren har fått sin egen RR tilbake.

Ellers har vi hatt enda en dag med Inn På Tunet. Det var litt mindre skummelt denne gangen, og lamma og kattene har blitt ansatt i prosjektet som positive miljøskapere. Den jobben klarte de med glans.

Jeg tror dette er noe jeg og mannen min kan trives med. Vi liker å ha mennesker rundt oss, og det er en god følelse å se at brukerne har en god stund her sammen med oss. Det er jo bare to ganger de har vært her, så det er kanskje litt tidlig å si, men....

Et lite tankekors til slutt:
Det vanskeligste er ikke selve arbeidet
men å begynne på det.

Ingen kommentarer: