torsdag 2. oktober 2008

Traktorteppe

Det er fremgang å spore på eldstemanns koseteppe. Kjempemoro å holde på med, og den fremtidige eieren maser om at jeg skal sy. Tror han ser frem til at det blir ferdig.


Blir grei størrelse på det også. Har en del sammensying å gjøre enda. Det ligger noen kvadrater som venter på å komme med. Tenker på å ha fleese som bakstykke. Er litt spendt på om jeg klarer å bli ferdig med det om ikke så lenge. Er jo motiverende at det er noen som venter veldig på det da.


Det er ganske travelt for meg nå fremover. Jeg har gått fra å jobbe lørdager til en 60% jobb som regnskapsfører og en dag i uka med Inn på tunet tilbud i løpet av en måned. Det er en veldig stor overgang. Ikke bare for meg, men like mye for mann og barn. Har bare så vidt begynnt og det er litt stress. Håper det går seg til etter hvert.

Har fått Heksa sin RR tilsendt. Etter at jeg var veldig gira når jeg fikk den, datt jeg litt sammen, og nå sitter jeg her med litt lite motivasjon. Skal prøve å få tid til det i helga. Trenger å bare starte, så går det sikkert bedre. Har en liten ide om hvordan jeg skal løse denne omgangen. Temaet er applikasjon.

Ha en riktig god helg.

Krikri

Ingen kommentarer: