onsdag 8. oktober 2008

Høst

Nå er det høst på her hos oss. Ospa lyser opp i sin gule høstdrakt og det er flott å se på.


På søndagen våkna vi opp med snø her oppe på berget, men til 4 åringens store forvilelse ble den borte i løpet av dagen. Vi klarte så vidt å samle sammen nok snø til en snømann. Skal si gutten hadde tålmodighet. Opp og ned, hit og dit. Måtte jo bruke opp all snøen før den ble til vann. Syntes jeg måtte hjelpe han, så jeg lagde det meste av hodet. En snømann må jo ha hode. Ble den ikke fin kanskje:

På hobbyfronten går det litt trått akkurat nå. Har kjøpt inn noe stoff til Heksa sin RR, som nå er i vaskemaskina. Så nå vet jeg i allefall hvordan jeg skal gjøre det. Traktorteppet er i sakte fremgang, og jeg har noen sokker på strikkepinnene.

Dagene går for fort for tiden. Vi får håpe at ting roer seg.
Ønsker dere alle en god dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nydelige høstbilder, men snømann var jammen litt tidlig! Brrrr...