onsdag 23. april 2008

Herlige ting som har kommet med posten.

Nå har jeg fått min siste aprillapp i vennskapsteppet, og den var kjempefin. Petrine har laget en helgrønn lappe til meg. Det er veldig spennende og jeg er veldig spendt på de som skal komme i mai. Ser at jeg har fått fem kjempefine lapper, men de er veldig forskjellige. Utfordringen er å få dette teppet mitt til å bli en helhet. Kanskje jeg trenger litt råd etterhvert. Alle fem henger på veggen akkurat nå, Og jeg flytter litt rundt på dem. Skal sette inn et bilde av alle samlet i et senere innlegg.


Jeg har også fått en herlig hemmelig venn gave. Sokkegarn og et herlig strykemerke. Mannen min synes at jeg kan lage et par sokker til han nå. Vi får se. Gaven var i allefall midt i blinken.


Akkurat nå er jeg i luemodus på strikkefronten, også har jeg tatt frem stjernene mine igjen. Holder på med den aller siste akkurat nå.

Ha ei fortsatt fin uke.
Håper å komme med oppdatering på egen produksjon om ikke lenge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Flott pakke du har fått.Kan bli fine sokker til mannen av det da.
Nydelige bilder av sau og lam.Dere har nok å henge fingerne i nå skjønner jeg.Ønsker deg og dine en fin helg.