onsdag 2. april 2008

Lapper til vennskapsteppet

I går fikk jeg en lappe fra Hanne J til vennskapsteppet vi syr på Hobbyboden. Kjempefin lappe, det blir bare så moro å se hva dette ender opp med. Dette er den tredje jeg har fått, og jeg venter på en til for mars. Jeg har fått beskjed om at den er litt forsinket. Dette er et slikt prosjekt som lever sitt eget liv. Det blir skikkelig moro å se hvordan det hele ender. Her er hjerte fra Hanne J:



Jeg lager også lapper da. Dette er den jeg har sendt til Petrine:


Jeg har også laget en til Madir, men den glemte jeg å ta bilde av før den dro av gårde. For tiden så er det vennskapsteppet jeg bruker mest tid på på hobbyfronten. Og da blir det ikke så mye å blogge om, for avtalen er at vi ikke skal legge ut bilde før mottakeren har fått den. Jeg er ferdig med aprillappene og har startet på mailappene. Prøver å bli ferdig før det braker løs med sauelamming her. Den skal etter våre beregninger for alvor starte i slutten av april. Det er en slik gleder-og-gruer-seg-til-periode for oss her på gården. Skal nok komme tilbake til den.

Håper dere har det bra der ute. Fortsatt GOD UKE!!!

En liten påminnelse til slutt:

Vil du at dine drømmer skal bli virkelighet
- våkn opp!!

Ingen kommentarer: