søndag 23. desember 2007

God Jul alle sammen!!!

En liten kjapp GOD JUL til alle dere som er innom her hos meg. Bloggen står ikke helt øverst på prioriteringslista disse siste dagene før jul. Dagene går fort nok nå, selv om vi ikke kaver så mye akkurat. Vi skal spise julemiddag sammen med svigerfamilien min, og i år går jeg til dekket bord. Mannen i huset har dagvakt i morgen, så det er greit at det meste er ferdig i kveld. Men jeg er i rute, har lagt lista lavt i år, så da er det ikke så vanskelig å komme over. Vi koser oss, og det er deilig.

Må vise dere noen julegaver som min kunstneriske treåring har hatt en finger med i. Det er jo traktorer og biler som er det store da, men jeg syns de er såååå fine. Gjett om det er moro å gi bort disse. Er stolt ja!!





Sender med litt av naturens julestemning også. Er jeg ikke heldig som får leve midt oppi slike julekortmotiv?





GOD JUL ønskes dere. Nyt denne julen, og kjenn at dere lever her og nå.

1 kommentar:

Anne Ida sa...

Gledelig jul til deg og dine! Nyt høytiden og vinteren :o) Klem...