mandag 3. desember 2007

Min hemmelige venn.

Jeg fikk en pakke fra min hemmelige venn på Hobbyboden for en stund siden. Jeg koste meg med å drive litt detektivarbeid for å finne ut hvm som hadde sendt den til meg, og fant ut at det var Raia fra Larvik. Tenkte jeg skulle klare å vente til julaften, det klarte jeg ikke. Raia var spendt på om jeg ville like hennes favoritt. Gjett om hun traff blink. Se hva jeg fikk:



Jeg tror dette må være det fineste garnet jeg noen gang har sett, og 100% ull. Jeg er veldig glad i naturfiber og spesielt ull.(Er ikke sauebonde for ingenting) Garnet er laget i Estland og har kjempefine farger.



Hva skal en lage av dette? Noe til meg eller ungene i allefall. Noe jeg kan glede meg over lenge og ofte. Tusen takk, Raia.

1 kommentar:

Anne Heidi sa...

så nydelig garn, skjønner godt at du ble glad for det! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min, mønsteret har jeg i nettbutikken min, er utsolgt for øyeblikket, men det er bestilt opp igjen, så titt innom om noen dager, så ligger det under kategorien "jul". Kos deg videre i adventstiden!