søndag 20. juli 2008

Stjerneteppet er ikke helt glemt.

Jeg tok frem stjernene mine her en kveld, og mens jeg hørte på TV (med nesen nedi pappmaler og tråklesting er det godt å ha ører) tok jeg av alle pappmalene. Så nå er jeg et skritt videre. Alle stjernene ferdig, all pappen i ovnen så nå er det bare resten igjen. Tenkte jeg skulle skjære ut noen blå og lilla kvadrat nå snart, også er det å rydde frem symaskinen igjen. Den har det litt trangt akkurat nå, med masse rot stablet omkring.


Kreativitet er en herlig ting. Det beriker livet mitt masse å kunne planlegge, se muligheter i det en finner og skape noe. Kreativitet er jo så mye, men for meg er det noe positivt som fargelegger en grå hverdag. Å se når guttene mine utvikler sin kreativitet og kunne oppmuntre og se den gleden og stoltheten det gir dem, det gjør meg glad og stolt.

Ha en kreativ og fargerik uke.

1 kommentar:

Anonym sa...

Spennende prosjekt du holder på med. Gleder meg til å se det ferdig.Katteteppet mitt var mitt første store prosjekt. Du kan trygt hive deg ut i det du også. Mye fint inne på sidene dine. Ønsker deg en fortsatt fin sommer.