mandag 7. juli 2008

Ryggveska er ferdig!

Nå har vi hatt et døgn med kald vind og en del nedbør. Regnet gjør godt for jorda og det som vokser så slik er det gode greier. Men den kalde vinden er vi ikke så glad for.

Natta til søndagen derimot var god og varm og hele familien bestemte seg for å ligge ute i det fri den natta. Det tok litt tid for spendte gutter å sovne, men når de tilslutt sovna fant jeg frem ryggveska, og sydde i knapper og perler ute i det fri i sommernatta. Koste meg skikkelig da. To herlige småtroll sov ved siden av og kattungen lekte i bakgrunnen.


Jeg ble godt fornøyd med veska. Sommerfuglene er strykemerker.


Detaljbilde av dekoren.


I dag har jeg hatt en rar dag. Masse tanker og følelser når nære relasjoner må opp i lyset og frem i dagen. Noen ganger må en bare gjøre ting som ikke er behagelige for at ting skal bli bedre. Håper denne dagen var verdt det og at to mennesker vi er glade i, vil få en bedre hverdag.

En positiv ting i mitt liv denne dagen er FAMILIE. Det å ha mennesker rundt meg som jeg kan være meg selv sammen med, det er en rikdom jeg setter veldig høyt. Jeg vil takke særlig mannen min og guttene mine fordi de er akkurat slik de er. Jeg er utrolig stolt av at dere er min nærmeste familie.

Ta vare på hverandre er noe jeg vil oppfordre alle til. Og noen ganger er den beste måten å ta vare på andre på, det å ta seg selv og egne behov så alvorlig at en har det godt selv. Det er da en virkelig kan glede seg over å være noe for andre.

Ha ei riktig god uke.

Ingen kommentarer: