fredag 4. juli 2008

Sola skinner i dag også!

Det ser ut til å bli en flott solrik dag i dag også. Det er godt. Skal på jobb i dag, men er ferdig kl 14.00. Det er passelig å jobbe 5 timer en solrik lørdag.

I går hadde min mann og jeg 10 års bryllupsdag. Det er jo helt utrolig hvordan tiden flyr avsted. Vi var ute å spiste og koste oss i går kveld, bare vi to, og det var herlig. Tusen takk til Jorunn som tok seg av ungene.

Må vise dere mitt første forsøk på bagello. Dette er lappen som Limola fikk en måned for sent. Ble ikke helt som jeg hadde sett for meg. Men jeg tror Limola likte den, så da er det jo greit. Dette må jeg prøve flere ganger, Får masse ideer av å være med på vennskapsteppe,


Ønsker alle som er innom en god helg.

Oppfordring:
Et oppmuntrende ord i rette tid,
kan være vendepunktet for en som strever.



Ingen kommentarer: