mandag 3. januar 2011

Restefokus på nyåret.

Jo da rester er vel noe de fleste som syr har en del av, jeg har det i kassevis i alle fall. Lillesnuppe har utfordret oss på Quilt i Norge til å bruke av restene våre nå på nyåret, og jeg tenkte at den utfordringen tar jeg. Så her er en del av de minste restene mine, og jeg håper at denne haugen skal omdannes til noe fornuftigere en en voksende haug med rot. Så får vi se hva det blir til. Har startet og kommet et stykke meg et lite prosjekt, men det er ikke mye det vises på haugen enda nei. Sukk, noe er vel bedre enn ingenting. Tror det blir fint i allefall.

Må ha et håndsømprosjekt å jobbe med også, så da håper jeg at dette sticheriet vil få noen flere sting den uka som kommer.



Håper dere har hatt en fin nyttårsfeiring og at det nye året har gitt dere mersmak.

Et ønske om en god uke fra
Krikri

1 kommentar:

Tingelingeling sa...

Godt nytt år til deg også! Og takk for alle hyggelige tilbakemeldinger i året som gjekk! ( det er vel lov å ønske godt nytt år enda vel.?)
Og takk for hyggelig kommentar nå, er litt usikker på om vingene var no særlig kledelig. De var litt små, så likehten til humla var stor kan man si..

Spennende å følge med på hva du skal lage nå. Jeg tør ikke vise fram restene mine, i alle fall ikke riktig enda.. Det er uante mengder av dem. Nå bør jeg vel helst komme meg i symodus igjen, etter at jeg brøt bloggtørken.
Ha ei riktig fin uke! Detta blir spennende. Håndsømmen er kjempesøt.Gleder meg til å se den også.