tirsdag 11. januar 2011

Det snør, det snør, tiddelibom.

Nå har jeg endelig fått laget meg noen Mug Rug jeg også. Mug Rug er små brikker med plass til kruset ditt og noko attåt. Her er en av mine i bruk


Jeg ble med på en along på Quilt i Norge der vi skal lage Mug Rugs ut fra et gitt tema hver måned. Januar tema er: Snømann, snøkrystall og/eller ski. Antallet kan vi selv velge. Her er min løsning for januar.


Det har lavet ned i hele dag, så når jeg skulle ut å ta bilder av dem, ble det litt moro ut av det.


Tok litt tid før det kom så mye..


Titt, titt og tidelibom.


Det er vel de som finner glede i de små ting, som er mest glad.....

Har et mål om å lage noen penal/mapper til lørdag og håper på enda flere sting på sticheriet jeg holder på med. Så jeg er ikke helt arbeidsløs enda.

Ha en riktig fin uke.

Ingen kommentarer: