lørdag 11. desember 2010

Julekuler

Jeg har fått en ny dille: Julekuler. Veldig greit å ha som aktivitet forann TV eller når en setter seg ned en liten stund. Problemet er at når en har fått startet på en kule så blir disse små "sitte-ned-en-liten-stund-før-man-gjør-noe-fornuftig"stundene litt lengre enn planlagt. Jeg synes de er morsomme å lage, og jeg liker hvordan de blir ferdige også. Noen bilder


"Skiløper"


Hjerter

Litt stemning må vi ha med i dag også. Mildere i dag, så det er kjekkere å være ute.


Nå nærmer det seg veldig jul her, og jeg kjenner at det vanlige stresset blir vanskeligere å holde på armlengdes avstand. Jeg sier at jul blir det uansett, men...skal bare...skal bare.
Har ikke tenkt å stresse meg syk til jul. Dermed basta.

Ønsker alle en fin helg.

En bønn til slutt:
LÆR MEG Å SE DYPERE,
SE DET GODE,
SE BORTENFOR TINGENE,
SE DET EGENTLIGE.


Krikri

Ingen kommentarer: