onsdag 4. mars 2009

Kursholder....Jeg..??

Tro det eller ei, jeg skal være kursholder i helga. Et quiltekurs for barn som quiltelaget arrangerer. Vi skal ta utgangspunkt i papirsøm og sy penal, toalettveske eller annen veske. Målet er å inspirere og vise at det å sy er moro. Så nå bruker jeg alle ledige stunder til å sy eksempler og prøve ut ting selv. Problemet er at det er ikke så mange ledige stunder. Men jeg er ferdig med et penal, og kommet et stykke på vei med en taoalettmappe. Jeg gleder meg, men det er en slags skrekkblandet fryd. Håper det blir bra.

Penal med "flyvende gjess"


Snart taolettmappe:

Dette var alt jeg fikk tid til denne gangen. Oppdatering på kurs kommer etterpå.

Forresten, jeg har sendt fra meg min siste RR. Min har ikke kommet, men det er en annen historie, som vi kan ta en annen gang.

Krikri

Ingen kommentarer: