torsdag 7. august 2008

UFOer

Jammen datt jeg litt av lasset på slutten av juli med mine store planer for blogging. Det flotte været og et krafttak for å bli ferdig med slåttonna får ta hovedskylda. Nå har regnet kommet og graset er i hus (eller pakket inn i plast) så det er litt roligere tider nå.

Jeg har tenkt at tiden er inne for at noen av Ufoene mine skal til pers. Jeg har litt for mange av dem. Så jeg har meldt meg på en Ufoalong på Hobbyboden og håper at det skal være en motivasjon. Jeg har meldt på 5 prosjekt. Et av prosjektene er å lage en veske til en liten dame med dette broderiet. Den skal gå i rosa og litt grønt. Må nok ut å få i meg litt rosa stoff. Det er ikke mye av det i stofflagret mitt.


Håper dere nyter sommeren fortsatt. Det er deilig selv om det er regn og overskyet. Jeg koser meg i allefall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er kjempelurt å melde seg på en UFO-along, jeg har god erfaring med det! :-)