tirsdag 19. august 2008

Hemmelig venn

I dag fikk jeg gave fra min hemmelige augustvenn. Et kjempekoslig stoff, sytråd, masse knapper og garn. Dette var en herlig gave å få i en travel hverdag. Tusen takk, hvem du nå er. Dagen min ble spesiell på grunn av deg og gleden over denne gaven vil vare lenge.


De siste dagene har jeg brukt hobbytiden min til RR. Fikk for en liten stund siden en rosete lapp fra Syglad som jeg skulle sy striper på. Det har vært en litt skummel opplevelse, for jeg følte at dette betydde så mye for sluttresultatet.Men nå er jeg ferdig, og jeg er ganske fornøyd. Håper Syglad også vil like det, og at det ikke forandrer teppet til noe som er langt unna hva hun har tenkt.

Hverdagen er ganske travel for tiden. Minsten har hatt innkjøring i barnehagen, og vi er i ferd med å realisere noe vi har jobbet med lenge. Vi vil bruke garden til å ta imot folk som trenger å komme seg ut og få en rikere hverdag. Dette er spennende. Kanskje får vi våre første brukere neste uke. Kommer nok tilbake til dette senere.

Et lite "visdomsord" til slutt:
Å skrike til barna dine for å få dem til å adlyde deg, er som å tute med hornet for å styre bilen - resultatet blir omtrent det samme.

Ha det riktig bra.

Ingen kommentarer: