onsdag 27. august 2008

En spennende dag.

I dag har jeg og mannen hatt en spennende dag. Som jeg skrev i forige innlegg har vi lenge jobbet med å kunne bruke garden til noe mer enn kjøttproduksjon. Vi har jobbet frem et tilbud der mennesker kan komme på garden å få en forhåpentligvis innholdsrik dag. I dag har vi hatt våre første brukere, og det gikk bra. De ville gjerne komme tilbake igjen, så da er vi igang. Jeg koste meg, men jeg er passe sliten. Klarte nok ikke helt å slappe av nei. Håper skuldrene detter ned på plass snart, og at de ikke behøver å være helt opp under ørene neste gang.

Har tatt frem mine nyinnkjøpte rosa stoffer og det grønne for å roe meg ned litt, og for å planlegge en veske. Eller kanskje jeg skal lage noe annet av det. Hadde det vært noe å lage et babyteppe, vognteppe eller noe i den lei. Kanskje et teppe til ei dukke? Er det noen forslag, tar jeg gjerne i mot dem.


Et liten oppmuntring til egenpleie:
Å tillate seg å ha det godt
gjør andre godt.


Ha det riktig bra.

Ingen kommentarer: