torsdag 26. juni 2008

Jeg lever!!!

Jo da, jeg er i live i høyeste grad, men det med blogging har kommet veldig i bakleksa den siste tiden. Det er vel perioder i livet der det er spesielle ting som spiser opp oppmerksomheten fra andre.

Dette blir en kjapp oppdatering på noen få ting. Har planer om å bli flinkere i fremtiden. Har fått et dytt fra Merete. Kommer tilbake til det i et senere innlegg.

Jeg var med på mairunden i hemmelig venn, og fikk en helt herlig gave. Bare se på dette: Jeg føler meg så heldig.


Sendte vennskapslappe til Hobbyvenn også i mai. Hun ville ha lappene lyse. Krem var et stikkord. Slik ser den ut.


Takker alle som er innom bloggen min selv om det ikke er så mye som skjer akkurat nå. Følg med, så håper jeg at det blir mer spennende her fremover.

Et lite ord (dedikert til min noen ganger frusterte mann):
De som er stolte over å ha en ryddig pult, opplever aldri gleden ved å finne igjen noe de trodde de hadde mistet for godt.

1 kommentar:

merete sa...

Hei Kristin, - flott at du er med og blogger positivt i juli/ for sommeren! Vi tar alle pauser fra blogginga, enten pulten er ryddig eller ikke ... men når vi blogger for å samle minner og hygge oss, så sprer vi både glede til oss sjøl og andre! Er det ikke rart?
Plasserte deg på lista og så blogger du som du lyster, - for det er inget krav :-)