fredag 27. juni 2008

Positivitet!

Som jeg nevnte i forige blogginnlegg har Merete kommert med en utfordring som jeg har lyst til å henge meg på. Det går ut på å komme med positive hverdagsglimt hver dag i juli. Hver dag blir vel litt for opptimistisk for meg, men jeg vil prøve å gjøre det så ofte jeg kan, uten at det skal være et kav.

I dag har jeg vært på jobb. Jeg jobber i en fagbutikk og det er mye å gjøre der på sommeren. Når jeg kom hjem ganske sliten, var ikke guttene mine hjemme, men det var en liten rampejente (vi tror det er jente) som møtte meg på tunet. Når hun ikke henger i gardinene er hun helt nydelig. Eldstemann (som ble 4 i juni) har stor glede av henne, og han har henne med overalt. Hun sprer mye glede her på garden. Tenkte dere skulle få et lite hei fra vetlepusen vår.:


Vi har så mye poitivt rundt oss, det gjelder å løfte blikket litt og se etter.
Ønsker dere en positiv helg.

Ingen kommentarer: