mandag 18. februar 2008

Gave fra min hemmelige venn.

I dag fikk jeg pakke i posten. Det er så moro dette å få ting i posten. Denne gangen fikk jeg gave fra min hemmelige venn på Hobbyboden. Kjempeflott gave. En del scrapbooking utstyr,: ark, border og hjerter. To herlige stoffer. Duftlys og te. Og en koslig gavepose med et lite kort. Den ble rett og slett ikke med på bilde. Hvis min hemmelige venn i februar er en veldig flink dame, så kunne hun ha lager den gaveposen. ALT var helt flott. Tror hun i tillegg til å gi meg en flott gave, har gitt meg et dytt i riktig retning til å begynne med bildebunken som venter på å komme i album. Tusen takk, hvem du nå er. Du har gjordt dagen i dag spesiell på en positiv måte.



Sjalet er ferdig, trenger bare litt damp. Og garnmysteriet mangler bare litt montering. Det viste seg å være en lue, med brem. Morsom. Bilde kommer senere.

Ha ei herlig uke

Ingen kommentarer: