onsdag 20. februar 2008

Ferdig!!!!!!

Ja da, nå har en del prosjekter blitt helt ferdige. Det er kjempemorsomt. Sjalet mitt ble veldig fint synes jeg selv. Garnet jeg fikk som hemmelig venn gave fra Raia i desember har kjempefine overganger mellom fargene, og det var så moro å lage dette sjalet. (En liten grunn til at ikke så mange UFOer ble ferdig i januar.)



Må vise detaljer der overgangen mellom gul og rød kommer bedre frem.


Garnmyseriet er helt ferdig. Kjempemoro, og akkurat passe arbeid for å klare å henge med. Hadde kanskje valgt andre farger om jeg i utgangspunktet visste at det var en lue, men den er nå litt meg da. To garnsorter og to farger. Er litt stolt av at jeg ike behøvde å kjøpe nytt garn, selv om jeg ikke hadde så mye tjukt garn. Er redd jeg må strikke flere slike. Den har fått mye skryt.


Et par sokker til eldstemann har det også blitt. Garnet jeg fikk av gretekristin er bare helt flott å strikke av. Min eldste er så stolt. Jeg blir beordret til godstolen for å strikke når det er til han jeg strikker. Det er nå moro også med disse guttene mine. Tror ikke det er mulig å føle mer stolthet og kjærlighet ovenfor andre mennesker enn det jeg føler for dem. (Noen andre følelser dukker også opp assa, de vet å trykke på knapper som får andre følelser til å flomme iblandt)


I dag er lapp nr 2 i Vennskapsteppe ferdig til en dame i Norges land. Dette er moro, og veldig spennende. Skal sette inn bilder av lappene når vedkommende har fått den. Venter på nr 2 enda. Spennende å hente posten hver dag.

Ha en riktig fin uke fortsatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig sjal.Mysteriet ditt ble også ei fin lue.Flott at sokkegarnet falt i smak.
Ønsker deg en riktig god helg.

Anonym sa...

Så flott mønster det er på sjalet du har strikket!
Spennende med lapper til vennskapsteppet også. Jeg er i full gang med å sy mine jeg og.