onsdag 27. februar 2008

Bursdag.

Minstemann har blitt to år, og stor gutt. Må bare vise dere kaka som ble ivrig pyntet av 4 unger under 6 år, mens bursdagsbarnet sov middagsdupp. Ble den ikke morsom kanskje. Hadde den røde pyntegeleen ikke vært så flytende så hadde den blitt enda bedre.

'

En av lappene jeg har laget til vennskapsteppet har kommet frem. Den var til Hillevi.Hun ville ha i blått, og log cabin eller lignende. Slik ser den ut.


Venter spendt på den andre lappen som skal komme i februar. Er ikke så lenge igjen nå. En gjeng på hobbyboden sender lapper til hverandre. 4 måneder sender vi to lapper til to andre. Også skal vi motta 2 lapper fra to andre hver måned også. Det skal bli et teppe til slutt. Er ferdig med min første marslapp også. Tenkte jeg skulle klare å være litt i forkant. Mai og juni er veldig travel for oss sauebønder.

I helga skal quiltelaget ha kurs, så nå skal jeg lære meg å overføre bilder til stoff. Det blir spennende.

Et lite skråblikk tilslutt:

Jeg måtte slutte å jogge på grunn av helsen
....Lårene mine gnisset mot hverandre helt til strømpebuksa tok fyr!


Ingen kommentarer: