lørdag 10. november 2007

Pay it forward!

Jeg har besøkt bloggen til Merete og har meldt meg på en Pay it forward utveksling. Jeg har sakset fra Merete:

Ved å melde meg på har jeg satt meg villig til å gjennomføre dette:

"Jeg vil sende en håndlaget gave til de 3 første personene som legger igjen en kommentar med ønske om å delta i PIF utvekslingen. Jeg vet ikke hva gaven vil bli enda og du får den kanskje ikke i morgen eller uken etter.. men du vil motta den innen 364 dagar, det lover jeg! Det eneste du trenger å gjøre i retur, er å "Gi det vidare" ved å love det samme på din egen blogg".

Vil du være med å leke? Jeg gleder meg allerede.

Jeg håper noen av dere tar utfordringen. Det gjør godt å gi noe til andre.

Jeg er litt sløv for tiden. Oppdatering på hobbyfronten kommer snart.

God helg

Ingen kommentarer: