mandag 5. november 2007

Nå teller jeg deg.....

Jeg har jeg fått meg et element som forteller meg hvor mange som er innom på min blogg. Tusen takk til Maiken for god hjelp.

I ettermiddag drar jeg til Bergen. Skal på noe så interessant som en begeistringskonferanse. Det handler om Inn på Tunet eller Grønn Omsorg. Det er noe jeg og mannen min brenner for og har veldig lyst til å starte med. Det handler om å ta mennesker med forskjellige behov inn på garden og gi dem et tilbud der. Kan fortelle mer når jeg kommer hjem igjen.

Lurer på om jeg klarer å strikke litt på bussen. Er litt bilsyk.... Tar det med meg uansett.

2 kommentarer:

Beate sa...

Da har du vel tellet meg da :)
Mye flott inne på bloggen din. God tur til Bergen.

merete sa...

Takk for besøket, - fint å bli kjent i bloggen din! Du er med på "Gi det videre" om du vil, send meg adressen din på
mreteveian at gmail dot com