onsdag 1. juni 2011

Bursdagsgaver til tvillinger.

Her er det ikke mye som blir gjordt på håndarbeidsfronten for tiden. Disse mappene som ble laget til bursdagsgaver er det jeg har klart å bli ferdig med den siste måneden tror jeg. Har laget noen av disse nå, og de går rimelig kjapt å lage. Synes de ble morsomme med dette stoffet.




Jeg har fått en ny ting å bruke tid på i det siste; MAT. Har lenge ønsket å legge om kostvanene og kostholdet til ikke bare meg, men hele familien. Jeg har levd uten melk og gluten i mange år. Når særlig minstemann har hatt en del utfordringer som kan relateres til maten han spiser, har jeg prøvd å få med meg hele gjengen til å starte et kosthold som vi kan bli friskere av og få mer energi fra. Har tenkt at jeg kan dele litt av dette med dere også etterhvert, men er usikker på hvor mye som kommer her i bloggen. Vi får se etterhvert.

Håper dere har det bra der dere er, og jeg har planer om at det skal bli mer liv her på bloggen min fremover. Nå venter jeg på sol og VARME. Det har vært mangelvare her i det siste.

1 kommentar:

Bente sa...

Knallflotte.
Det stoffet kunne eg tenke meg, det hadde blitt populært hos barnebarnet mitt.