torsdag 5. mai 2011

Nå går det fort i svingene her....

Akkurat nå går det i sau og lam og enda mer av sau og lam. Og inn i mellom trekker vi pusten og nyter våren. Selv om det ikke er så mye tid til å sitte på rompa, så er livet ganske greit. Masse sol og ute tid. Kunne tenkt meg en halv dag i en god stol og ikke hatt noe som MÅ gjøres, eller ei hel natt uten å være våken en eneste gang. Men det blir vel tid til det også en gang.

Også har jeg hatt bursdag midt oppi bræking og flaskelam, og min kjæreste mann gav meg et nytt kamera. Det er så kjekt. Det har vært en stund nå at det ikke har vært moro å ta bilder, for det gamle kameraet har ikke fungert skikkelig. Nå er det bare kjempe morsomt. Har masse mer zoom, så det var mulig å ta et skikkelig bilde av linerla som har kommet til våren her hos oss. Ikke noe profft bilde, men det beste jeg har tatt av en linerle.


Har tatt masse bilder av lamma da. De som tjuvstartet for en en måned siden har vi hatt på beite nå. Litt for kaldt særlig om natta, men det ser ut til å gå bra.


Letti med trillingene sine, Krølle, Krøllefanten og Krølline. Har stort sett navn på de voksne. Blir ikke så personlig med bare nummer synes jeg, og vi har jo ikke så mange. Har gitt opp å gi navn til alle lamma. Det blir for voldsomt, men noen får. Tjuvstarterne har navn alle 8.


På hobbyfronten er det ikke mye som skjer akkurat nå. Får komme sterkere tilbake.

Ha det riktig bra der du er.

Krikri

Ingen kommentarer: