torsdag 1. april 2010

God Påske!!!!

Jo da jeg lever i beste velgående, enda det måtte bli april før det kom et nytt innlegg. Jeg har hatt problemer med PC-en og det har tatt sin tid og få alt på plass igjen. Valgte til slutt å kjøpe en ny en,så nå er det ikke mye venting. Denne er en del kjappere en den gamle.

Har hatt en del å blogge om da, så jeg får begynne i kveld med teppe som nå er ferdig. Det ble enkel quilting og fleese bak. Eieren er stolt av å ha et eget teppe, og jeg er litt stolt selv også.



En liten detalj:


Kyllingene mine ble ferdige tilslutt, og jeg nærmer meg slutten på påskemysteriet jeg også, en god stund etter de fleste andre. Det er ikke alltid det går så fort her i huset.

Flere bilder av dette prosjektet kommer snart.

Så er det blitt påske, og jeg har innvilget meg fri noen dager selv om jeg ligger etter med det meste på jobb. Det å drive med regnskap gjør at en har det utrolig travelt i disse tider. Ferien startet med at minstemann spydde i senga i natt, så natta ble ikke så lang akkurat. Vi håper på bedre tider og venter på solen.

Ha ei riktig GOD PÅSKE alle som er innom.

Krikri

1 kommentar:

Oddlaug Aasestøl sa...

Hei. Teppet blei jo kjempefint. Begge to kan vere stolte av det.