onsdag 16. september 2009

Stofflageret bare vokser.....

Mannen min og jeg var til Bergen i forige uke. Anledningen var et seminar der mennesker som driver dagtilbud for personer med demens fikk møte hverandre og få faglig påfyll. Vi fikk mange tips fra en flink musikalsk dame som var utrolig kunnskapsrik på dette med musikk og mennesker med minnesvikt. Det var veldig motiverende. Et annnet tema var kommunikasjon og hvordan møte utfordringer på det området.

Vi bodde på hotell, noe vi skjelden prioriterer, med god mat og koslige rom. Barnefri i to netter oss to sammen, det er enda skjeldnere. Så vi hadde noen fine dager. Tusen takk for barnepasserne og hønepasserne som gjorde disse dagene mulige.

Men er man på en plass man ikke er så ofte må en jo sjekke om det finnes noen inspirerende quiltebutikker i mulig omkrets. Jeg fant to, en i Bergen by og en på Voss. Og da blir det jo med noe hjem. Alltid noe en må ha. Og her er godbitene jeg fant:


Samler litt på sauestoff og hønestoff, og disse klarte jeg ikke å reise fra. Helt herlige. Har noen ideer men.... Nå har jeg så mange prosjekt i hodet og trenger bare tid til å sette dem ut i livet. Håper høsten vi gi plass til mange fine systunder.


Duken begynner å ta form, men her i huset tar ting tid. håper snart i gi rapport om et ferdig prosjekt.

Ha det riktig bra.

Ingen kommentarer: