søndag 22. juli 2012

Sommer.!?!.

Lenge siden sist her inne, men jeg er her og følger med på andre selv om jeg ikke har gitt så mange livstegn akkurat. Det har noe med energi å gjøre, noe med øyne som ikke liker å se på en dataskjerm og det har en god del med prioritering å gjøre.

Ferituren er unnagjordt og det var en lang tur til Kristiansand via masse av Norge og en bitteliten flik av Sverige. 3 herlige dager i Dyreparken, der vi koste oss. Det var så tidlig i sesongen at det var god plass til oss, køene var ikke for lange.


Kaptein Sabeltann var vel en eller annen plass for å lade batteriene til den store høysesongen, men vi var på det store Grashavet og var med på sjøslag både på Den Sorte Dame og Grevinnen. Tror ingen av oss savnet den likbleke kapteinen.


Vi var enige om at tømmersklia var det kjekkeste.
Mange gode minner har vi fått, som vi kan ta med oss videre.
Mange flotte mennesker har vi fått møte og blitt kjent med eller enda mer kjent med.
Været var fint og det var sommer.

I dag er det inne vær med masse regn. Og en lurer på om en burde ha votter på seg når en stikker hodet ut av døra.

Kanskje blir det tid og rom for at symaskinen får noe å gjøre. Kanskje noen av prosjektene mine blir ferdige om ikke alt for lenge.
Man får se..


Jeg håper at sommeren kommer tilbake og ikke bare er på kalenderen.
Yr lover det ikke.

Jeg håper at dere som er innom får en fortsatt god sommer med mye lys og varme.

Jeg vil også sende varme tanker til alle som har vonde minner på 1 årsdagen
for den svarte 22.juli 2011.
Måtte vi aldri oppleve en slik dag igjen.



Klem

2 kommentarer:

SOLSAUM sa...

Takk for koselig kommentar!

Vel heime har vi fått bra med regn..... Det regna i bøtter og spann i natt. Ein våt biltur frå Bergen med rikeleg! vatn i vegen og i lufta.....

Eg ser at de og har hatt ein god ferietur, sjølv om temperaturen har vore nokså lav.

No har min kjære fyrt i omnen, midt i juli! Det var kaldt å komme heim.....

Solklem

Miranne sa...

Kjekt å sjå at du er her, Kristin. Du ligg i lista mi, så eg får med meg nye innlegg :o)
Greit med ferie uansett, kome seg vekk litt og gjere andre ting enn vanleg. Tenkte for meg sjølv i går at det er litt stussleg når det er passe temp til fleecejakke midt på dagen midt på sommaren. Satsar på ein fin haust snart, trur eg.