lørdag 18. februar 2012

Hjort i Etterjulsvinteren

Nå har syrommet fått besøk igjen, og jeg koser meg med det. Dette er en løper som er sydd etter et mønster som heter Etterjulsvinter fra AnnA Ka. Veldig moro, og ikke så tidkrevende som jeg var redd for. Har brukt helt andre farger enn i mønsteret, men synes at løperen ble mer meg i disse fargene.


Et bilde av aplikasjonen. Ble morsom synes jeg.  Morsom måte å gjøre det på, men er litt spent på hvordan det blir når en vasker den. 

Ellers er det vinter her på fjellhylla vår, og i dag laver snøen ned. Jeg kjenner at nå begynner jeg å vente på våren. Deilig med lengre dager og at sola varmer når den titter frem.

Jo da, livet er absolutt ikke det værste man har,
og om litt er smoothien klar.

Ha en riktig flott etterjulsvinter!!

Krikri


4 kommentarer:

Siv sa...

Kjempefin løper! Jeg har aldri sett denne måten å applikere på før, men jeg liker det og kommer nok til å prøve en gang. Herlige farger du har brukt i løperen din! :o)

Orlaug sa...

Skikkeleg flott den løparen med hjort........spesiell!

2ne sa...

Koselig løper du har laget - flott måte og applikere på :-)

Med kjæleik til livet sa...

Heisan --- kor fine den blei - duken din ;)
har kjøpt mønstra og tegnet på hjortehoda - så vart det stopp gitt ;)

og Takke takk for så koselig komentar på bloggen min ;)

Hestehova fant eg i fjord, mye snø her enda, men så koslig å se på, dei kommer vel her og der ein gang ;)

monikaklemma