fredag 18. februar 2011

Krabbeteppe!

Da var krabbeteppet til Veslegutten ferdig, rett før turen til sjarmøren sin dåp. Dåpen var en flott opplevelse, som det var vel verdt å dra noen timer for å oppleve.
Her er teppet:


Det er rart hvor mye en glemmer, og som dukker opp igjen når en ser slike småtroll. Det er en stund siden guttene mine lå på gulvet og brukte masse energi for å lage lyder. Og de er jo helt skjønne i denne perioden, selv om det er godt at de blir mer selvstendige etter hvert. Hver periode har sin sjarm og sine utfordringer. Jeg fikk lov å ta en lang trilletur bare jeg og han, og det var godt for oss begge tror jeg. Det er noe av det jeg savner med babyperioden. Det å pakke dem godt ned i vogna, og trille i vei. Det er ikke så lett nå lenger nei.(smil)

Her er mine to store gutter i samtale med fetteren sin:


Nå er det sol her i snøhaugen, så da må en ut tenker jeg. Må få mest mulig ut av solstrålene, når en har muligheten.


Ha ei riktig fin helg.
Krikri

Ingen kommentarer: