mandag 8. november 2010

Lenge siden sist....

Nå er det en stund siden det har vært noe liv her på bloggen. Livets forskjellige faser har forskjellige prioriteringer, og en stund nå har det vært en annen fokus i mitt liv. Så derfor har det tatt litt tid siden forige innlegg.

Har vel så vidt vist frem mine "Glavesker" før. Men de fortjener kanskje litt mer plass her. Det er AnnAKa sitt mønster og de er kjekke å sy. Dette er den grønne.

Laget en svart også, med notestoff og turkis. Den er kanskje mer anvendelig enn den grønne, som er litt mer spesiell i fargene.


En pute har det også blitt. Mønsteret har jeg lånt, og jeg falt litt for det. Har brukt andre farger enn i mønsteret, og gjordt den litt mer kvaderatisk. Husker ikke hvem som har laget mønsteret, det har dratt videre.


Detaljer av puten.


Jeg lover at det ikke vil ta så lang tid til neste innlegg.

Har vært på en flott sysøndag sammen med damene i Quiltelaget i går. Kommer tilbake til resultatet derfra.

Krikri

2 kommentarer:

Rita sa...

Så fin puta var, masse fint arbeid og deilige farger.

Siv sa...

Hei! Her var det mye fint å se på! Jeg legger meg til som følger her hos deg. Ha en strålende dag! :o)