fredag 14. mars 2008

Kurs med quiltelaget.

Første helga i mars hadde luster quiltelag kurshelg. Det var 4 kurs å velge i, og kurset jeg valgte var om å overføre bilder til stoff. Oppgaven var å lage en veske med bilde på. Kjempemoro, og lærerikt. Marianne Nesse var kursleder og hun er kjempeflink. Vi hadde med oss minnebrikker med bilder, redigerte dem og skrev ut på stoff. Dette er noe jeg hadde hatt lyst til å lære lenge, og nå vurderes innkjøp av ny skriver og redigeringsprogram. Mange fine vesker ble det i allefall. Her er to flotte eksemplarer:


Marit Oline hadde bilder av døtrene sine.



Barnebarn er noe en kan være stolt av.



Dette teppet hadde Marianne laget, jeg synes det bare er helt fantastisk.



En detalj av teppet.



Her er et bilde av veska jeg lagde. Mine to gutter er med meg overalt nå. Ble veldig fornøyd selv, og det er vel det viktigste.

God påske til dere alle.

1 kommentar:

Anonym sa...

Koselig veske du har laget.
Ønsker deg og dine en riktig god påske.